Followers

Sunday, December 19, 2010

Jom..... Tengok Orkid

Kat Alor Setar sekarang ni tengah berlangsung pameran, pertandingan dan jualan orkid sempena ulang tahun Bandaraya Alor Setar. Sempatlah juga meluangkan masa menikmati keindahan orkid. Terbanglah beberapa helai not RM50 dek kerana terpegun dengan kecantikan dan keunikannya. Sapa2 yg minat dgn orkid ni bolehlah mai kat perkarangan Stadium Darul Aman. Bukan saja ada orkid, benih pokok buah-buahan dan bunga2 lain pun ada. X rugilah bagi penggemar flora ni mai kat sini krn harga yg ditawarkan amat berpatutan sekali.....Jom kita layan gambar2nya.......












4 comments:

Mama Hanim said...

wah2 best tu cuci2 mata tgk bunga cantik2 kan.. sejuk mata memandang kan..

ozzy said...

salam..

Orang perempuan mmg minat sgt ni..

.:: Zul ::. said...

la...yg khemah2 kt stdium tu pmeran orked rupanya..xtaw pon..hihi

Yan said...

Salam,

cantik2 bunga okid. tapi now saya malas sgt nak bela bunga...

Related Posts with Thumbnails