Followers

Wednesday, January 12, 2011

Buat Hal Lagi......


Rasanya dah hampir 3 minggu x bw.... semuanya gara2 internet kat umah buat hal lagi.... dah malas nak layan... buat x tau ajelah..... rasanya dah bosan nak buat  repot..... Buat repot pun tindakan pihak berkenaan lembab.....
Oleh krn kesibukan kerja di awal tahun baru ni byk.... dan kesibukan menguruskan anak masuk darjah satu dan si abang masuk asrama sek teknik..... pasai internet ni lupalah seketika......Bila anak masuk sekolah baru ni faham2 ajelah .... naik lenguh tangan dok isi borang tu borang ni... nasib baik sebelum tenet ni buat hal dah print semua borang yg perlu diisi utk kemasukan ke sek men teknik.... lepas tu terus dah x leh buka.....
My hubby dok bising aje suruh potong aje line tenet ni pakai aje yg lain....yg banyak kat pasaran... tpi aku masih juga pertahankan pakej ni sbb murah dan bila anak2 balik bercuti boleh pakat2 guna sbb  jenis wireless... kan jimat... Dlm dok buat x tau .....tiba2 mlm tadi tengok lampu kat modem tu empat2 menyala..... yahooo... tenet dah boleh guna..... heran juga aku x buat sebarang repot pun.....

4 comments:

Yan said...

Sama je. Berukband CELCOM ke?

ozzy said...

salam..

Dulu saya guna maxis..mmg teruk lepas tukar celcom baru ok..

pucheh said...

eh..macam muke adik saya lah..

zurena said...

Pakai yg paling murah streamyx yg diuar-uar baguih sgt tu..... tapi laju...nak tukar berukband ngan maxis rasa mahal ....zaman la ni kena jimat...klau dok buat hal gak nampak gayanya kena tukaqlah gak....

Related Posts with Thumbnails